4

Hordzós Aktívmami Solt

 

Az Aktívmami nem hordozós edzés vagy baba-mama torna, hanem olyan, kifejezetten anyukáknak kifejlesztett mozgásrendszer, ami ugyan figyelembe veszi az állapotot, támogatja a regenerációt, de mégis a fókuszában a hatékony alakformálás áll.Ennek ellenére biztonságos, hiszen mind a gyakorlatokat, mind az intenzitást maximálisan magadra tudod igazítani, és ebben oktatóink is a segítségedre vannak!

1. Légy szíves, jelentkezz be az edzésekre! Az edzéseket általában az aktuális hét előtti péntek-szombaton írom ki, Neked pedig annyi a dolgod vele, hogy azokra az edzésekre, hova jössz, becsekkolsz. Itt látod azt is, hogy megvan-e a létszám az adott órára.

Nekem ez nagy segítség, mert ebből tudom, mennyi hordozót, polifoamot, lasztit vigyek.

Rövidítések:

AHF=Hordozós Aktívmami

ABF=Babás Aktívmami

PGW=PlayGround Workout

2. Ha nem tudsz jönni, légy szíves jelezz! Elsősorban vedd ki a pipát, másrészt, ha a közös chatben kommentelsz is, akkor biztos, hogy észrevesszük. Ez azért fontos, mert minden edzésnél van létszámkorlát, és a legtöbbnél már a határán vagyunk. Így ha valaki kijelentkezik, lehet, hogy más tud jönni a helyére.

3. Légy aktív tagja (hehe 😀 ) a közösségnek! Nagyon örülök, hogy itt vagy, és hiszem, hogy nem véletlenül kerültünk össze! Az Aktívmami legfontosabb küldetése a mozgáson túl a közösségépítés, és nagyon jó, ha hozzánk hasonló élethelyzetben lévő anyukákkal meg tudjuk beszélni az apró-cseprő dolgainkat… Vagy a nagyobbakat.

4. Az edzéseken túl havonta-kéthavonta Mentálfitnesselünk. Ennek a programnak az a lényege, hogy építsük az apa (nagymama/tesó/keresztanya/stb)-gyermek kapcsolatot, tehát ilyenkor gyerek nélkül csinálunk egy kis csajos kikapcsolódást – beülős dumálós, mozi, wellness… és még vannak öletek. 😉